Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
В цілому роботу суду оцінено задовільно.
Відгуки відвідувачів суду про роботу суду: «З повагою до суду та всіх працівників Господарського суду Дніпропетровської області», «Дякую суддям і працівникам суду за їх старанне та сумлінне виконання посадових обов’язків. Господарський суд працює чітко та злагоджено. Покращень не потребує», «Наразі побажань додаткових немає», з пропозицій щодо роботи суду зазначено про таке: «Організувати кафетерій з режимом роботи як у суду», «Встановити екрани для онлайн перегляду перебігу судового засідання для можливості одночасної участі представника у справах, які призначені до розгляду на один і той же час різними суддями».
Анонімне опитування відвідувачів суду та учасників судових процесів проведено у Господарському суді Дніпропетровської області з 23 травня по 10 червня 2022 року.
Опитування у цифрах:
Участь в опитуванні взяли 13 осіб. Анкета містила 27 питань.
У відповідь на питання 14 щодо думки респондентів про інформацію, якої не вистачає на інформаційних ресурсах Господарського суду Дніпропетровської області (веб-сайті суду, соціальній мережі Facebook, стендах суду), зазначено про недостатність фотоматеріалів, включно з фотографіями суддів.
Так, 11 респондентів (84%) задоволені інформаційною наповненістю зазначених вище інформаційних ресурсів суду. 1 особа (8%) повнотою інформації задоволені не повністю, а одна (8%) – не користується жодним з ресурсів.
За п’ятибальною шкалою, якість роботу суду 4 респонденти (31%) оцінили на «4», 9 (69%) - оцінили на «5», за нижчими показниками якість роботи суду оцінено не було.
Щодо організації роботи канцелярії суду лише один респондент (6%) оцінив як «задовільно», тоді як 12 (92%) респондентів оцінили графік прийому документів та зручність їх подання, ввічливість і тактовність працівників канцелярії як «добре» і «відмінно», що вцілому може свідчити про виключність випадку, коли у відвідувача суду залишились не найкращі враження.
Один з важливих показників злагодженої комунікації суду з учасниками процесу – вчасність отримання процесуальних документів – як демонструє опитування, на високому рівні: 11 (84%) респондентів відповіли, що документи отримують вчасно/зазвичай вчасно. З огляду на воєнний стан в Україні та загальну тенденцію «цифровізації» адміністративних послуг, які можуть надавати державні органи, суд постійно нагадує учасникам процесу про необхідність створення електронного кабінету в системі «Електронний суд» та зазначення електронної адреси для своєчасного отримання документів. Враховуючи, що лише 16% респондентів не отримують документи вчасно, тенденція вирішення цієї проблеми є позитивною.
Етичною поведінкою суддів та працівників апарату суду задоволені 11 респондентів, з яких коректне та доброзичливе ставлення до себе на оцінку «добре» відзначили 5 осіб (38%), на оцінку «відмінно» – 6 осіб (46%). Хоча показники у порівнянні з минулим роком покращилися на приблизно 20%, два відвідувачі (16%) оцінили етичну поведінку суддів чи працівників суду оцінкою «задовільно».
Господарський суд Дніпропетровської області буде продовжувати наполегливо працювати над покращенням організації роботи.
Дякуємо за зворотній зв'язок і високу оцінку нашої роботи!